Κυριακή 29 Μαΐου 2011

Τι γίνεται όταν κάτι τελειώνεi?


Και έτσι τελέιωσαν ολα. Τελειωσαν όμορφα
ομως. Τα αγάπησα όλα αυτά ..και με αγάπησαν και αυτά. Κραταω τα
ομορφα , όσα είχαν καλή κατάληξη, αλλά τώρα πια και τα ασχημα
μοιαζουν τοσο ασήμαντα μπροστά σε όλα όσα περάσαμε μαζί.♥ Και ετσι
έμεινα με τα όμορφα , έζησα μαζί τους και τα αγάπησα πολύ. Ποτε δεν 
θα τα ξεχάσω κιας...... μεινουν μια θολή εικόνα. κιας φύγουν
απο το μυαλό , θα μείνουν στην καρδιά μου ♥



 αφιερωμένο στην τάξη μου για το τέλος του γυμνασίου ,Σ.
Δυστυχώς , όλα τα όμορφα κάποτε τελειώνουν 


Το βρηκα καπου σε ενα παλιο τετραδιο γιατι το ειχα γραψει περσυ αλλα νομιζω πως πιο πολυ ταιριαζει για φετος. Το γραφω εδω για να μεινει  αποθηκευμένο για παντα. Ειναι απο τα λιγα καλα πραγματα που εχω γραψει . Γιατι απλα δεν γραφω καλα. Βρισκω το πνευμα μου και τον χαμενο εαυτο μου περισσοτερο στα μαθηματικα. Το χειροτερο ειναι πως δεν γνωριζω γιατι. Τελωσπαντων πολύς προβληματισμος έπεσε , παω να διαβασω οτι εχει απομεινει.  Ειναι περιεργο να μιλαω στον εαυτο μου , μιας και δεν εχω παρα μονο 3 αναγνωστες. Οπως και να εχει  τα λεμε :)
Summer_by_satrapi-d3h9nx8_large




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου